Polityka prywatności

Celem poinformowania Państwa, w jaki sposób Agnieszka Golasińska - Smolarczyk dba o bezpieczeństwo Państwa danych osobowych pozyskanych za pośrednictwem sklepu internetowego Stepbypet.pl (zwanego dalej: Sklepem internetowym), jakie informacje gromadzi i jak je wykorzystuje opracowano i wdrożono niniejszą politykę prywatności. Prosimy o zapoznanie się z poniższymi zasadami.

  1. Administratorem danych osobowych i jednocześnie właścicielem Sklepu internetowego jest Agnieszka Golasińska - Smolarczyk prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Agnieszka Golasińska Smolarczyk NIP 6182081058, Regon 363488598
  2. Dane osobowe pozyskiwane przez Agnieszkę Golasińską - Smolarczyk za pośrednictwem Sklepu internetowego przetwarzane są zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w tym w szczególności z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 WE (zwanego dalej Rozporządzeniem lub RODO) oraz ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych, a podejmowane przez Agnieszkę Golasińską – Smolarczyk środki zmierzają do zapewnienia należytej ochrony prywatności wszystkich osób odwiedzających Sklep internetowy.
  3. Odwiedzanie strony internetowej Stepbypet.pl jest możliwe bez konieczności ujawniania jakichkolwiek danych osobowych. Sklep nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  4. Zakres zbieranych danychImię i nazwisko, adres email, adres do wysyłki paczek (miejscowość, ulica wraz z numerem), numer telefonu oraz dane zapisane w cookies. W odniesieniu do Przedsiębiorców zakres ten ulega poszerzeniu o firmę Przedsiębiorcy oraz NIP.

Cele przetwarzania i podstawy prawne

Państwa dane osobowe przetwarzane będą:

  1. w celu wykonania umowy sprzedaży, w przypadku złożenia zamówienia w Sklepie internetowym na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia,
  2. w celu wykonania umowy o świadczenie usługi indywidualnego konta w przypadku rejestracji konta w Sklepie internetowym na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia,
  3. w celu wykonania umowy o świadczenie usługi formularza kontaktowego w przypadku skorzystania z formularza kontaktowego ze strony Sklepu internetowego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia, ,
  4. w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, będących realizacją prawnie uzasadnionego interesu Agnieszki Golasińskiej- Smolarczyk, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia,
  5. w celu prowadzenia ksiąg rachunkowych i realizacji obowiązków podatkowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia,
  6. w celu personalizowania wyświetlanych Państwu treści marketingowych, w tym reklam, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia,
  7. w celu dopasowania wyświetlanych na stronie Sklepu internetowego jak i przez naszych partnerów treści do Państwa potrzeb na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia, W celu ułatwienia korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną oraz poprawy funkcjonalności tych usług od użytkowników strony mogą być także gromadzone dane nawigacyjne, w tym informacje o linkach i odnośnikach, w które zdecydujecie się Państwo kliknąć lub innych czynnościach podejmowanych w Sklepie internetowym (art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Przekazanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne z tym jednak zastrzeżeniem, że niepodanie wymaganych danych uniemożliwi zrealizowanie umowy/ umów.

Odbiorcy danych

Dane osobowe przekazywane są:

  1. dostawcom usług, z których korzysta Agnieszka Golasińska –Smolarczyk prowadząc Sklep internetowy, w tym w szczególności firmom kurierskim, przewozowym, partnerom zapewniających wsparcie z zakresu IT, operatorom płatności, firmom świadczącym usługi księgowe.
  2. jeżeli wymagają tego obowiązujące przepisy prawa uprawnionym organom państwowym, w tym w szczególności jednostkom organizacyjnym Prokuratury, Policji, urzędom skarbowym, sądom.

Czasookres przechowywania danych

Okres przechowywania Państwa danych osobowych jest uzależniony od podstawy prawnej ich przetwarzania i może wynosić m.in.:

  • w przypadku, gdy dane są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO dane osobowe zebrane w celu realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym prawa podatkowego będą przechowywane przez okres do wypełnienia tych obowiązków i przez okres wymagany przez przepisy prawa. Dane przetwarzane na potrzeby rachunkowości oraz ze względu na obowiązki podatkowe przetwarzane są przez okres wskazany w art. 74 ustawy o rachunkowości, tj. co do zasady przez okres 5 lat od początku roku następującego po roku obrotowym, którego dane dotyczą;

  • w przypadku, gdy dane przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO dane osobowe przetwarzane będą do czasu zakończenia wszelkich czynności faktycznych i prawnych niezbędnych do realizacji umowy oraz dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń;

  • w przypadku, gdy dane przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO dane osobowe przetwarzane będą do czasu wypełnienia prawnie uzasadnionych interesów Administratora stanowiących podstawę tego przetwarzania lub do czasu wniesienia przez Panią/Pana sprzeciwu wobec takiego przetwarzania. W przypadku przetwarzania danych osobowych w celu dochodzenia roszczeń – dane te będąprzetwarzane do czasu ostatecznego zakończenia sporu i przedawnienia roszczeń, których spór dotyczył;
  • w przypadku, gdy dane przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODOdane osobowe przetwarzane będą do czasu cofnięcia przez Panią/Pana tej zgody.

Prawa osób, których dane dotyczą

Posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych otrzymania ich kopii, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych. Zakres tych praw oraz sytuacje, kiedy można z nich korzystać uregulowane są we właściwych przepisach prawa (art. 15 - 21 Rozporządzenia) i uzależnione od stanu faktycznego danego przypadku. Posiada Pani/Pan także prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych jeśli Administrator przetwarza dane na podstawie tej zgody. Nie ma to jednak wpływu na ważność/skuteczność przetwarzania, które miało miejsce przez wycofaniem zgody. Może Pani/Pan wycofać zgodę przesyłając stosowne oświadczenie:

  1. za pomocą e-maila: kontakt@stepbypet.pl;
  2. drogą pocztową: ul. Poselska 20/26, 42-202

Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy prawa. W sytuacji skorzystania przez Państwa, z któregoś z w/w praw Administrator w terminie 30 dni od wpływu żądania zajmuje stanowisko w sprawie, chyba, że ze względu na złożoność zagadnienia dochowanie tego terminu jest utrudnione lub niemożliwe.

Zarządzanie hasłem

Podczas rejestracji do konta w Sklepie internetowym Pani/Pan samodzielnie ustala hasło dostępu. Administrator zapewnia bezpieczne i szyfrowane połączenia podczas wysyłania danych oraz podczas logowania się do konta (certyfikat SSL). W przypadku utraty hasła dostępu konieczne jest wygenerowanie nowego. W tym celu należy w formularzu dostępnym pod linkiem „Nie pamiętam hasła” wskazać adres e-mail podany podczas rejestracji lub zapisany w ostatniej zmianie profilu konta. Na ten adres otrzyma Pani/Pan wiadomość elektroniczną zawierającą przekierowanie do dedykowanego formularza, który umożliwi ustalenie nowego hasła.

Zmiany Polityki prywatności

  1. Polityka prywatności może ulec zmianie w każdym czasie, o czym zostaniecie Państwo powiadomieni na stronie internetowej Sklepu.
  2. Wszelkie pytania i wątpliwości dotyczące Polityki prywatności prosimy kierować na adres: kontakt@stepbypet.pl

Copyright © 2020 STEPBYPET.PL
Realizacja: PROPERART

Wyszukaj na stronie