Regulamin sklepu internetowego stepbypet.pl

 

 

Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady i sposób świadczenia nieodpłatnych usług drogą elektroniczną i zasady sprzedaży przez Agnieszkę Golasińską- Smolarczyk prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą Agnieszka Golasińska-Smolarczyk w Częstochowie przy ul. Poselskiej 20/26, 42-202 Częstochowa za pośrednictwem sklepu internetowego działającego w domenie www.stepbypet.pl, (zwanego dalej Sklepem internetowym.

SŁOWNICZEK:

Sklep internetowy- platforma internetowa, której prawo użytkowania posiada Agnieszka Golasińska – Smolarczyk , dostępna pod adresem www.stepbypet.pl i umożliwiająca składanie zamówień przez Użytkownika.

Formularz zamówienia - strona WWW dostępna na platformie www.stepbypet.pl, z której Użytkownik przesyła niezbędne dane kontaktowe, określa podstawowe parametry zamawianego produktu i zleca realizację zamówienia. Przesłanie przez Użytkownika formularza zamówienia jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przestrzeganie postanowień niniejszego regulaminu.

Sprzedawca– Agnieszka Golasińska – Smolarczyk prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Agnieszka Golasińska-Smolarczyk w Częstochowie przy ul. Poselskiej 20/26, 42-202 Częstochowa, NIP:6182081058, REGON: 363488598, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej CEIDG, rejestru prowadzonego przez

Ministra Rozwoju.

Regulamin – oznacza niniejszy regulamin wraz z wszystkimi załącznikami.

Strona produktowa – strona w sklepie internetowym na której przedstawione są informacje na temat produktów znajdujących się w ofercie sklepu.

Użytkownik – osoba fizyczna albo osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje osobowość prawną, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych korzystająca, dokonująca lub zamierzająca dokonać zakupu w sklepie internetowym.

Usługa - usługa świadczona przez Agnieszkę Golasińską- Smolarczyk na rzecz Użytkowników drogą elektroniczną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. nr 144, poz. 1204 ze zm.).

Towar – produkt przedstawiony w sklepie internetowym. mogący być przedmiotem umowy sprzedaży.

Subskrypcja – model realizacji zamówień na produkty umożliwiający Klientowi otrzymywanie określonego rodzaju i typu produktu w każdym miesiącu od momentu rozpoczęcia subskrypcji do momentu upływu okresu wypowiedzenia lub upływu okresu jej trwania. Informacja o Towarach objętych Subskrypcją będzie zamieszczona na stronie sklepie internetowym przed przystąpieniem Użytkownika do programu.

Klient - oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa sprzedaży.

Konto Klienta - oznacza indywidualny dla każdego Klienta panel, uruchomiony na jego rzecz przez Agnieszkę Golasińską- Smolarczyk po dokonaniu przez Klienta rejestracji i zawarciu umowy świadczenia usługi Prowadzenie Konta Klienta

Pakiet – wybrany przez Użytkownika zestaw produktów, których dostawa będzie odbywała się cyklicznie w ramach programu Subskrypcji.



§ 1 Postanowienia ogólne

1. Umowa między Użytkownikiem a Agnieszką Golasińską- Smolarczyk zawierana jest w języku polskim lub angielskim, zgodnie z polskim prawem i niniejszym Regulaminem.2. Informacje dotyczące Towaru przekazane na stronach internetowej sklepu internetowego są zaproszeniem do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 kodeksu cywilnego, tak więc nie stanowią oferty.

  1. Wszystkie Towary dostępne w sklepie internetowym są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

  2. Zamówione towary są dostarczane na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, Uni

Europejskiej i pozostałych krajów sklasyfikowanych w OWD. Agnieszka Golasińska -Smolarczyk oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania

i modyfikowania danych Użytkowników przez osoby nieuprawnione, dlatego Użytkownicy powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia. W szczególności powinni stosować programy antywirusowe i chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet. Agnieszka Golasińska- Smolarczyk nigdy nie zwraca się do Użytkownika z prośbą o udostępnienie jej w jakiejkolwiek formie Hasła.5. Firma dołoży starań, aby korzystanie ze sklepu internetowego było możliwe dla użytkowników Internetu z użyciem wszystkich popularnych przeglądarek internetowych, systemów operacyjnych, typów urządzeń oraz typów połączeń internetowych. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze strony internetowej E-sklepu to przeglądarka internetowa w wersji co najmniej Internet Explorer 11 lub Chrome 66 lub FireFox 60 lub Opera 53 lub Safari 5 lub nowszych, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s. Strona internetowa E-sklepu jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.

6. Firma stosuje mechanizm plików "cookies", które podczas korzystania przez

Użytkowników ze strony internetowej sklepu internetowego, zapisywane są przez serwer

Agnieszki Golasińskiej- Smolarczyk na dysku twardym urządzenia końcowego Użytkownika. Stosowanie plików "cookies" ma na celu poprawne działanie strony internetowej sklepu na urządzeniach końcowych Użytkowników. Mechanizm ten nie niszczy urządzenia końcowego Użytkownika oraz nie powoduje zmian konfiguracyjnych w urządzeniach końcowych Użytkowników ani w oprogramowaniu zainstalowanym na tych urządzeniach. Każdy Użytkownik może wyłączyć mechanizm „cookies” w przeglądarce internetowej swojego urządzenia końcowego, co może jednak spowodować utrudnienia lub uniemożliwić korzystanie ze strony internetowej sklepu internetowego. W celu złożenia zamówienia w sklepie internetowym za pośrednictwem strony internetowej lub za pośrednictwem poczy e-mail oraz w celu korzystania z usług dostępnych na stronach internetowych sklepu internetowego, konieczne jest posiadanie przez Użytkownika aktywnego konta poczty elektronicznej



§ 2 Usługi

1. Agnieszka Golasińska- Smolarczyk świadczy przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu na rzecz Klientów stosownie do Ich wyboru, drogą elektroniczną nieodpłatne

usługi:

  1. Prowadzenie Konta Klienta w sklepie internetowym

  2. Newsletter,

  3. 4 łapyTV

  1. Informacje o zmianie rodzaju, form, czasu oraz sposobu udzielania dostępu do wybranych przez Klienta, a wymienionych powyżej usług nastąpi w sposób właściwy dla zmiany Regulaminu. Skorzystanie z wyżej wymienionych usług nie stanowi warunku

realizacji zamówienia.

  1. Usługa prowadzenia Konta w sklepie internetowym dostępna jest po dokonaniu rejestracji. Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostępnianego na jednej ze stron sklepu internetowego. Po dokonaniu rejestracji Klient otrzyma na wskazany przez siebie adres e-mail potwierdzenie rejestracji wraz z hasłem dostępu, po czym możliwa będzie aktywacja Konta Przy pierwszym logowaniu Agnieszka Golasińska- Smolarczyk zaleca zmianę hasła dostępu. Umowa o świadczenie usługi polegającej na prowadzeniu Konta w sklepie internetowym zawierana jest na czas nieoznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą przesłania przez Użytkownika żądania usunięcia Konta lub skorzystania z przycisku „Usuń Konto”.

  2. Użytkownik może otrzymywać od Agnieszki Golasińskiej- Smolarczyk informacje handlowe w formie wiadomości przesyłanych na podany przez Niego adres poczty elektronicznej (usługa Newsletter) W tym celu należy wprowadzić swój adres poczty elektronicznej wykorzystując formularz rejestracyjny dostępny na stronie sklepu internetowego. Po przesłaniu wypełnionego formularza Użytkownik otrzymuje link aktywacyjny jako potwierdzenie zapisania się na subskrybuję Newsletter. Z chwilą aktywacji linku przez Użytkownika dochodzi do zawarcia umowy o świadczenie drogą elektroniczną usługi Newsletter. Rzeczona umowa zawierana jest na czas nieoznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą przesłania przez Użytkownika żądania usunięcia jego adresu e-mail z subskrypcji Newslettera lub wypisania się za pomocą linku znajdującego się w treści wiadomości wysłanej w ramach usługi Newsletter.5. Agnieszka Golasińska- Smolarczyk ma prawo do organizowania okazjonalnych konkursów i promocji, których warunki każdorazowo zostaną podane na stronach internetowych sklepu internetowego. Promocje co do zasady nie podlegają łączeniu, o ile

Regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.

6. Agnieszka Golasińska- Smolarczyk w razie stwierdzenia działania Użytkownika na jej szkodę lub szkodę innych Użytkowników oraz w razie naruszenia przez Użytkownika przepisów prawa i/lub Regulaminu jak też przez wzgląd na bezpieczeństwo (działania hakerskie) ma prawo do zablokowania dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych przez okres niezbędny do wyjaśnienia zagadnienia, które legło u podstaw decyzji, o czym niezwłocznie zawiadamia Użytkownika. Ma też prawo do zmodyfikowania lub usuwania treści zamieszczanych przez Użytkowników w razie stwierdzenia naruszenia zapisu ust. 6 powyżej.



§ 3 Zamówienia i warunki ich realizacji

1. Użytkownik może składać zamówienia przez 7 (siedem) dni w tygodniu, 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę za pośrednictwem strony internetowej www.stepbypet.pl. Zamówienia można składać:

  1. po uprzednim zarejestrowaniu się w sklepie internetowym i wypełnieniu Formularza zamówienia,

  2. poprzez przystąpienie do programu Subskrypcji,

  3. poprzez wypełnienie Formularza zamówienia (bez uprzedniej rejestracji Konta).2. W zamówieniu Użytkownik każdorazowo dokonuje wyboru zamawianych produktów, określenia miejsca doręczenia przesyłki, oznaczenia sposobu dostawy, formy płatności oraz wskazania danych do wystawienia faktury (jeśli znajduje zastosowanie). Wskazane przez niego dane winny odpowiadać prawdzie. Firma zastrzega sobie uprawnienie do ich zweryfikowania e-mailowo lub telefonicznie.

  1. Z chwilą otrzymania zamówienia każdorazowo na adres e-mail podany przez Użytkownika wysyłana będzie wiadomość potwierdzająca otrzymanie zamówienia. Następnie jest ono weryfikowane przez dział handlowy, po czym Użytkownik otrzymuje informację o przyjęciu zamówienia do realizacji. Dopiero z tą chwilą dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży z sklepem internetowym.

  2. Procedura składania i realizacji zamówienia obejmuje:

  1. wypełnienie i wysłanie Formularza Zamówienia,

  2. przekazanie Użytkownikowi informacji niezbędnych do uregulowania płatności,

  3. uregulowanie płatności przez Użytkownika,

  4. potwierdzenie zaksięgowania należności na rachunku bankowym i przyjęcie zamówienia do realizacji,

  5. potwierdzenie wysyłki zamówionego produktu.

  1. Przedmiot zamówienia zostanie wysłany na adres wskazany przez Użytkownika w zamówieniu jako adres dostawy.

  2. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia, Firma poinformuje Użytkownika o zaistniałej sytuacji wysyłając wiadomość na wskazany przez Użytkownika adres e-mail.6. W przypadku, gdy realizacja części zamówienia nie będzie możliwa, Firma może zaproponować Użytkownikowi:

  1. anulowanie całości zamówienia (w przypadku wyboru tej opcji przez Użytkownika Firma będzie zwolniona z obowiązku realizacji zamówienia),

  2. anulowanie zamówienia w części, w której realizacja nie jest możliwa w wyznaczonym terminie (w przypadku wyboru tej opcji przez Użytkownika zamówienie zostanie zrealizowane w części, przy czym Firma będzie zwolniona z obowiązku jego realizacji w pozostałym zakresie),

  3. podział zamówienia i wyznaczenie nowego terminu realizacji w odniesieniu do tej części zamówienia, której realizacja nie jest możliwa w pierwotnie wyznaczonym terminie (w przypadku wyboru tej opcji przez Użytkownika wysłanie składających się na zamówienie produktów zostanie dokonane w kilku odrębnych przesyłkach, zaś Użytkownik nie będzie ponosił dodatkowych kosztów związanych z podziałem zamówienia na kilka wysyłek). Wybór jednej z opcji wymienionej w punkcie 6 a-c należy do Użytkownika, przy czym zobowiązany jest on poinformować o tym Agnieszkę Golasińską- Smolarczyk.

7. Firma zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówień między innymi w przypadku:

  • złożenia zamówienia w nieprawidłowy sposób, w szczególności na nieprawidłowo wypełnionym formularzu,

  • bezskuteczności próby uzgodnienia miejsca i terminu dostarczenia zamówionych produktów,

  • braku uiszczenia zapłaty ceny za zamówione Towary ,

  • naruszenia przez Użytkownika postanowień niniejszego Regulaminu.

8.Użytkownik, który posiada Konto Klienta może przystąpić do programu Subskrypcji. W tym celu winien wypełniając formularz zamówienia wybrać Pakiet będący przedmiotem zamówienia, dodać kartę kredytową/debetową, z której co miesiąc pobierana będzie kwota za Pakiet,złożyć dyspozycję dokonywania na rzecz Agnieszki Golasińskiej Smolarczyk opłat cyklicznych (raz w miesiącu, na kwotę zgodną z wybranym Pakietem) za dostarczany w każdym miesiącu Towar z Pakietu. Opłaty za kolejne miesiące będą realizowane na początku każdego miesiąca Subskrypcji.

  1. Po dokonaniu Subskrypcji Użytkownik otrzyma jej potwierdzenie na adres e-mailowy podany w formularzu rejestracji.

  2. Towar z Pakietu dostarczany będzie do końca miesiąca następującego po miesiącu pierwszej dostawy w ramach Pakietu.

  3. W celu przeprowadzenia poprawnej autoryzacji karty płatniczej Użytkownika konieczne jest ujawnienie następujących danych:

  1. imię i nazwisko posiadacza karty,

  2. rodzaj karty płatniczej,

  3. numer karty płatniczej,

  4. data ważności karty płatniczej (miesiąc, rok),

  5. kod CVV2/CVC2 (3 ostatnie cyfry znajdujące się na odwrocie karty na pasku do podpisu).

Dodatkowo karta nie może być ani zastrzeżona ani nieważna, musi posiadać funkcjonalność płatności w internecie, a na rachunku karty muszą być wystarczające środki. Pozytywna autoryzacja karty płatniczej jest równoznaczna z blokadą środków na rachunku posiadacza karty.

  1. W razie stwierdzenia braku środków na koncie dostawa nie będzie zrealizowana aż do chwili uiszczenia opłaty przez Użytkownika. Brak możliwości pobrania środków przez okres 3 dni spowoduje anulowanie Subskrybcji.

  2. Rezygnacja z Subskrybcji może nastąpić w każdym czasie jednakże z zastosowaniem 3 miesięcznego okresu wypowiedzenia. Wypowiedzenie wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. Formularz oświadczenia o wypowiedzeniu umowy dostępny jest na stronie sklepu internetowego w zakładce Wymiany i zwroty. Okres wypowiedzenia rozpoczyna swój bieg od momentu doręczenia drugiej stronie oświadczenia o wypowiedzeniu



§ 4 Ceny produktów

  1. Firma zamieszcza informacje o produktach na stronie sklepu internetowego i sprzedaje ww. produkty za pośrednictwem Internetu.

  2. Ceny na stronie sklepu internetowego zamieszczone przy produkcie:

  1. zawierają podatek VAT i podawane są w złotych polskich,

  2. w cenie zawarte są koszty dostawy.

3. Firma zastrzega sobie prawo do dokonywania na bieżąco zmian w cenach produktów, oraz do przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych oraz wyprzedaży. Uprawnienie, o którym mowa w poprzednim zdaniu nie ma wpływu na zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży.



§ 5 Modyfikacja zamówienia

  1. Użytkownik może dokonywać zmian w zamówieniu do momentu uregulowania płatności i przyjęcia przez Firmę zamówienia do realizacji. Zmiany mogą dotyczyć rezygnacji z całości bądź z części produktów składających się na zamówienie, zmiany w adresie dostawy, lub zmiany danych na fakturze.

  2. Zmian można dokonywać poprzez wysłanie e-maila na adres kontakt@stepbypet.pl



§ 6 Formy płatności i rozpoczęcie realizacji zamówienia

1. Użytkownik jest zobowiązany uiścić zapłatę ceny za zamówione Towary w sklepie internetowym poprzez dokonanie płatności online za pomocą przelewu, jednorazowej

płatności karta płatniczą, lub cyklicznej płatności kartą płatniczą. 2. W chwili

zaksięgowania płatności na rachunku bankowym Firmy, zamówienie zostaje przekazane

do realizacji.

  1. Użytkownik jest każdorazowo informowany przez Firmę na stronie internetowej sklepu internetowego o terminie w jakim jest zobowiązany dokonać płatności za zamówienie w wysokości wynikającej z zawartej Umowy sprzedaży.

  2. Zwrot pieniędzy w przypadku braku produktu lub anulowania zamówienia następuje na konto bankowe Użytkownika, niezwłocznie po jego podaniu przez Użytkownika.

  3. W wypadku niewywiązania się przez Użytkownika z płatności w terminie, o którym w ust. 3 mowa powyżej, Agnieszka Golasińska- Smolarczyk wyznacza Użytkownikowi dodatkowy termin na dokonanie płatności z pouczeniem, że po bezskutecznym upływie tego terminu, Agnieszka Golasińska- Smolarczyk odstąpi od Umowy sprzedaży. W wypadku bezskutecznego upływu tego terminu Agnieszka Golasińska- Smolarczyk prześle Użytkownikowi oświadczenie o odstąpieniu od umowy na podstawie art. 491

Kodeksu Cywilnego.



§ 7 Czas realizacji zamówień

  1. W przypadku zamówień jednorazowych Firma może zamieścić na Stronie produktowej

informację o liczbie dni roboczych, tj. dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w ciągu których nastąpi nadanie przesyłki z przedmiotem zamówienia. Ww. informacja to orientacyjny czas liczony od momentu przyjęcia zamówienia do realizacji do chwili wysłania przedmiotu zamówienia do Użytkownika. Czas realizacji zamówienia jest podawany z uwzględnieniem terminu skompletowania wszystkich zamówionych produktów.

  1. W przypadku Subskrypcji Towar będzie dostarczany w terminie wskazanym w par. 3 ust. 10 powyżej.

  2. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie za pośrednictwem firmy Inpost, kurier i paczko maty, wymienionej w sekcji „dostawa” na adres wskazany w zamówieniu przez Użytkownika.

  3. Użytkownik obowiązany jest zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki

Użytkownik ma prawo żądać od doręczyciela spisania właściwego protokołu.



§ 8 Warunki reklamacji Towarów

  1. Agnieszka Golasińska- Smolarczyk odpowiada wobec Użytkownika z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne Towaru na zasadach określonych w przepisach kodeksu

cywilnego.

  1. Reklamacje z tytułu rękojmi lub gwarancji należy przesyłać na adres: STEPBYPET.PL ul. Poselska 20/26, 42-202 Częstochowa

  2. Użytkownik ma prawo zgłoszenia reklamacji z tytułu rękojmi w ciągu 2 lat od daty zakupu produktów w sklepie internetowym. Zgłoszenia dokonuje się na adres zwroty@stepbypet.pl

  3. Agnieszka Golasińska- Smolarczyk w ciągu 14 dni od otrzymania żądania Użytkownika ustosunkuje się do reklamacji Użytkownika i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania w drodze e-mail, telefonicznej lub pisemnej. Bezskuteczny upływ tego terminu stanowi o uznaniu reklamacji.

  4. Użytkownik jednocześnie ze zgłoszeniem wady, w celu umożliwienia Firmie rozpatrzenia reklamacji, powinien dostarczyć reklamowany produkt lub produkty, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu . Towar należy dostarczyć na adres:

STEPBYPET.PL ul. Poselska 20/26, 42-202 Częstochowa

  1. 6. W przypadku, gdy przedmiot zamówienia był dostarczany za pośrednictwem kuriera Inpost lub Paczkomaty Inpost, reklamacje należy odesłać na adres Firmy za pośrednictwem powyżej wymienionych lub krajowego operatora pocztowego, wybierając przesyłki ekonomiczne. W takim przypadku Agnieszka Golasińska- Smolarczyk zwróci

Użytkownikowi koszty przesyłki.

  1. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Użytkownika – Firma naprawi lub wymieni Użytkownikowi reklamowany produkt na pełnowartościowy lub jeżeli wymiana nie będzie możliwa zwróci należność za reklamowany produkt w ciągu 14 (czternaście) dni od daty rozpatrzenia reklamacji.



§ 9 Warunki reklamacji Usług

  1. Użytkownik może zgłaszać Agnieszka Golasińska- Smolarczyk reklamacje dot. funkcjonowania sklepu internetowego i korzystania z Usług. Reklamacje te można zgłaszać pisemnie na adres: Agnieszka Golasińska-Smolarczyk ul.Poselska 20/26, 42-202

Częstochowa lub na adres poczty elektronicznej: zwroty@stepbypet.pl

  1. Zgłaszając reklamację o której mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu Użytkownik powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji oraz zwięzły opis problemu, którego dotyczy reklamacja.

  2. Agnieszka Golasińska- Smolarczyk zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie do 30 dni od jej otrzymania, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Użytkownika, o tym kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. W przypadku stwierdzenia braków formalnych reklamacji lub dodatkowych pytań Firma wezwie

Użytkownika do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie.



§ 10 Rezygnacja z zamówienia oraz odstąpienie od umowy

  1. Użytkownik może zrezygnować z zamówienia, jeśli składające się na nie produkty nie zostały jeszcze wysłane, wysyłając e-mail na adres zwroty@stepbypet.pl.

  2. Użytkownik będący konsumentem, tj. osobą fizyczną, który dokonał zakupów w sklepie internetowym w zakresie działalności niezwiązanej bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową może odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w ciągu 14 (czternastu) dni od otrzymania Towaru. W przypadku Subskrypcji, o której mowa w § 3 ust. 8 regulaminu, 14-dniowy termin na odstąpienie od umowy, o którym mowa powyżej biegnie od dostarczenia pierwszej paczki z Towarem w ramach Pakietu.

Oświadczenie o odstąpieniu należy złożyć w formie pisemnej przesyłając na adres STEPBYPET.PL ul. Poselska 20/26, 42-202 Częstochowa bądź elektronicznej na adres zwroty@stepbypet.pl. Wzór formularza o odstąpieniu znajduje się w zakładce Zwroty i

Wymiana

  1. Agnieszka Golasińska- Smolarczyk po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy prześle na adres poczty elektronicznej Użytkownika potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

  2. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą.

  3. Użytkownik, o którym mowa w ust. 2 powyżej zobowiązany jest do niezwłocznego zwrotu zakupionych produktów, nie później jednak niż w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

  4. Produkty wraz z dowodem zakupu należy odesłać na adres: Agnieszka Golasińska-

Smolarczyk, ul. Poselska 20/26, 42-200 Częstochowa, z dopiskiem „STEPBYPET”.

  1. Jeżeli Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia

Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Agnieszkę Golasińską- Smolarczyk, Agnieszka Golasińska- Smolarczyk jest zobowiązana do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów

  1. W wypadku odstąpienia Użytkownik będący Konsumentem ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Firma informuje konsumenta o kosztach zwrotu rzeczy na stronie internetowej sklepu internetowego.

  2. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Towaru. W szczególności zwracane produkty nie mogą mieć oderwanych metek, ani nosić żadnych śladów użytkowania.



§ 11 Zwrot należności Użytkownikom

1. Agnieszka Golasińska- Smolarczyk dokona zwrotu należności w przypadku:

  1. zwrotu produktu na skutek odstąpienia od umowy,

  2. uznania reklamacji i braku możliwości naprawy uszkodzonego produktu lub wymiany na nowy.

  1. Zwrot środków nastąpi w takiej samej formie w jakiej dokonano płatności, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Termin zwrotu wynosi 5 dni od daty doręczenia paczki ze zwracanym

Towarem do siedziby Firmy.

  1. Agnieszka Golasińska- Smolarczyk nie jest zobowiązana do zwrotu należności bezpośrednio Użytkownikowi, jeżeli dokonał on płatności za zamówienie przy użyciu cudzego rachunku bankowego. W takim przypadku, w razie wystąpienia jednej z przesłanek zwrotu należności, o których mowa w ust. 1 powyżej, zwrot nastąpi bezpośrednio na rzecz posiadacza rachunku bankowego.

§ 12 Dane osobowe

Zasady ochrony danych osobowych zamieszczone są w Polityce prywatności.



§ 13 Rozwiązanie umowy (nie dotyczy umów sprzedaży)

1.Zarówno Użytkownik jak i Firma mogą rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną w każdym czasie i bez podania przyczyn, z zastrzeżeniem zachowania praw nabytych przez drugą stronę przed rozwiązaniem ww. umowy oraz postanowień poniżej.2. Użytkownik, który dokonał Rejestracji rozwiązuje umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną, poprzez wysłanie do Firmy stosownego oświadczenia woli, przy użyciu dowolnego środka komunikacji na odległość, umożliwiającego zapoznanie się Firmy z oświadczeniem woli Użytkownika.

3. Firma wypowiada umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną poprzez wysłanie do

Użytkownika stosownego oświadczenia woli na adres poczty elektronicznej podany przez Użytkownika podczas rejestracji.



Postanowienia końcowe

  1. Dostępność informacji o produktach na stronach sklepu internetowego nie oznacza dostępności tych produktów w magazynie i możliwości realizacji zamówienia, przy czym Użytkownik za każdym razem jest informowany o niedostępności danego produktu przed złożeniem zamówienia.

  2. Wszystkie nazwy produktów zamieszczone na stronie sklepu internetowego używane są w celach identyfikacyjnych i mogą być chronione i zastrzeżone na podstawie przepisów

Ustawy Prawo własności przemysłowej (Dz. U. Nr 119 z 2003 r. poz. 1117 ze zm.).3. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a zwłaszcza Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.4. Firma niniejszym informuje Użytkownika będącego konsumentem o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów. Mogą nimi być w szczególności rzecznicy praw konsumenta lub Wojewódzkie Inspektoraty

Inspekcji Handlowej, których lista jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Firma informuje także, że pod adresem http://ec.europa.eu/ consumers/odr/ dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR).

  1. Firma zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu z ważnych przyczyn wymienionych w ustępie 6 poniżej. Zmiana Regulaminu staje się skuteczna w terminie wskazanym przez Agnieszkę Golasińską- Smolarczyk, nie krótszym niż 14 dni od momentu udostępnienia na stronie www.stepbypet.pl zmienionego Regulaminu. Zamówienia złożone przez Użytkowników przed wejściem w życie zmian Regulaminu są realizowane według dotychczasowych postanowień Regulaminu.

  2. Ważne przyczyny, na podstawie których Agnieszka Golasińska- Smolarczyk może dokonać zmiany Regulaminu to:

  1. zmiana przepisów powszechnie obowiązującego prawa i konieczność dostosowania postanowień Regulaminu do aktualnych przepisów prawa

  2. rezygnacja przez Agnieszka Golasińska- Smolarczyk z prowadzenia wysyłki zamówionych przez Użytkowników produktów jednym lub kilkoma kanałami dystrybucji,

  3. wprowadzenie przez Agnieszka Golasińska- Smolarczyk nowego kanału dystrybucji produktów zamówionych przez Użytkownika,

  4. zmiana danych teleadresowych Firmy powodująca konieczność aktualizacji definicji zawartych w Regulaminie rezygnacja, zmiana lub wprowadzenie nowej formy płatności za produkty przez Użytkownika

  5. zmiany adresów e-mailowych do kontaktu z Agnieszką Golasińską- Smolarczyk,

  6. wprowadzenie możliwości powierzenia przetwarzania danych osobowych Użytkowników innemu podmiotowi niż Agnieszka Golasińska- Smolarczyk za zgodą Użytkowników.

7. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 26.03.2023r.


Copyright © 2020 STEPBYPET.PL
Realizacja: PROPERART

Wyszukaj na stronie